En aquest mòdul i al següent vam treballar aquells aspectes que, dins del currículum d’EVP, tenen a veure amb la producció de narracions audiovisuals, i que s’aproximen a àmbits de la cultura visual com són el cinema, la publicitat i la televisió. Ha estat el mòdul que se m’ha fet més dur perquè mai he realitzat una activitat didàctica amb aquest suport i em sento insegura amb el mitjà a nivell tècnic.
La data de lliurament de les activitats va ser el divendres 16 de desembre de 2011.
Activitats a realitzar:
1. Lectura dels materials de formació.
2. Material didàctic per a realitzar una creació audiovisual.
Elaborar el material de suport que donaríem als alumnes per portar a terme una activitat que treballi uns continguts concrets i que tingui com a resultat una creació audiovisual. Aquesta pot ser molt senzilla i curta o més llarga i complexa.
El lliurament el vam fer a través d’una base de dades i hi vem entrar dos elements:
– Un text breu descriptiu de la proposta, que assenyali què s’hi vol treballar i quina pràctica(ques) es proposa.
– Documents de treball que serviran de guia als alumnes (poden ser documents de text, més d’altres).
3. Treballar a partir d’una producció audiovisual
Buscar una (o més d’una) producció audiovisual del camp que sigui (cinema, anuncis, documental, videoclips, videocreació…) i explicar com la utilitzaríem a l’aula, per a treballar què i perquè creiem que és interessant pels alumnes.
Fer una intervenció al fòrum mostrant un enllaç de la producció i, si no és possible, oferint-ne ni que sigui un fotograma i una explicació complerta per entendre com és.
L’explicació ha de ser concisa però molt entenedora sobre el perquè, el com i de quina manera la faríem servir.
Els treballs presentats es poden consultar a la pàgina del mòdul 3.