Una recerca espontània i instantània en la investigació psicopedagògica cultural en l’animació de l’autodeterminació i de l’autonomia dels aprenentatges de totes les persones, a la fi, tot en la recerca de la gramàtica de la llibertat en el segle XXI.
Tot això fonamentat en les nostres arrels històriques, espirituals i de la nostra identitat oberts cap el futur de la Nació Global en ple dia solejat
COOPERIS:
COOPERACIÓ (COO)
DE PERSONES, ENTITATS I RECURSOS (PER)
LA INCLUSIÓ SOCIAL (IS)
El 8O% dels nostres problemes radiquen en identificar, limitar, eliminar i/o superar les nostres barreres mentals, primer com a persones i segon com a col.lectius globals. I després en incloure els nostres canvis en fets i en les noves realitats.
Avui per avui els nostres reptes estan en la comunicació, la creativitat i en la cooperació personal, col.lectiva i mundial.