46.- COOPERIS, la nova marca psicosocial catalana.-

Per a un procés des de la llibertat d’expressió respectable i pacífica de les persones indignades i conscients de la situació actual de multicrisi global cap a les iniciatives personals i col.lectives de millora del nostre patrimoni social, democràtic i de futur just i sostenible.

Treballem des del voluntariat i de l’acció social i cívica 12 mesures i ajuts per a la diversitat per a fomentar l’autonomia i l’autodeterminació dels propis aprenentatges personals i col.lectius. Principalment de tres maneres:  Sensibilitzant, compartint experiències i proposant de forma col.laborativa estratègies.

Els conceptes clau són:

Recursos a l’abast.  Carpeta o portafolis de l’alumne/a -fill/a. Agenda escola/institut-família. Ajuts de l’entorn a l’abast en el suport a les famílies. Metodologies sistèmiques

Tot sota les bases científiques de tesis i conclusions d’investigació d’autors/es en el marc de les universitats, prioritàriament catalanes, a més d’iniciatives lliures qualificades de recerca educativa innovadora.

Paraules clau: P- Pràctica reflexiva. E- Equipació dels aprenenattges ( tècniques d’aprenentatge cooperatiu, equips cooperatius…), D- Desenvolupament cognitiu, emocional i afectiu. M- Manuals de protocols, orientacions, recomanacions i exemples de pautes educatives. En resum amb les sigles de la tesi d’utilitat pública de la P.E.D.M..

Més informació sense cap compromís, escriu a:

info.cooperis@gmail.com

 

info@cooperis.cat

Els tres trets de la nostra marca COOPERIS:

1.- No és comercial. Les activitats són d’exercici voluntari, no lucratives ni retribuides de cap mena.

2.- És fan propostes públiques participatives, col.laboratives o/i cooperatives amb pressupost zero euros

3.- Combina l’exercici de la feina i el del voluntariat, a més facilita la reconciliació entre la  feina i la família; dins de l’entorn territorial proper.

4.- Cal que es potencii des de les administracions públiques i des de les empreses i de la iniciativa privada la partenariat i la sinergia en el reconeixement, els ajuts i les subvencions de projectes motivant-los cap a condicions de cooperació entre persones, entitats i recursos, a la fi de garantir la visibilitat, l’impacte, la innovació i els efectes multiplicadors competencials al màxim.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *