69.- COOPERIS RECOMANA. No t’ho perdis!

Som la primera iniciativa catalana amb més de 25 anys d’arrels que treballa per la inclusió social, la convivència democràtica activa i la conservació del nostre patrimoni tant històric, cultural, social i natural. A més de proposar actuacions envers la sensibilització del nostre futur amb alternatives amb fonament científic.

PER AL MÓN SENSE BARRERES MENTALS.

UN MÓN AMB ELS LÍMITS SUFICIENTS PER A CRÉIXER, FLEXIBLES PER A DESENVOLUPAR-SE I PER ARRIBAR A LA PLENA AUTOREALITZACIÓ DE LES PERSONES…A LA FI ARRIBAR A VIURE ON ELS LÍMITS SÓN PERMISOS PER A LA LLIBERTAT.

A més dels nostres programes setmanals i mensuals de COOPERIS Ràdio P.R.I.O.R.E.M. Catalunya i el català.

De moment tenim:                    

                               Quatre actes adherits al VIII congrés

        de la Coordinadora de Centres d’Estudi de Parla Catalana

http://www.ccepc.org/gestor/archives/189-VIII-Congres-de-la-CCEPC-1960-1980.-Transicions-i-canvis.html

Cabacés ,15 de maig . A les 18 hores. Sala d’actes de la Societat Recreativa “La Unió”. Homenatge a les Dones. Regidores de Cultura per J.M. Ferran  i presentació del llibre d’En Pere Sans “Un català com tants” per Josefina Masip i Josep Enric Peris.  Tot una experiència de memòria històrica.

Més testimonis: 15 de maig a Cabacés. ja en tenim més de mil dos-cents

http://blocs.xtec.cat/anims/2011/05/01/88-cabaces-testimonis/

Valls. 19 de maig. Exposició de les bases científiques del CANVI MENTAL GLOBAL i record viu de Teresa de Calcuta en motiu del centenari del seu naixement. UNA DONA SANTA DE RECONEIXEMENT UNIVERSAL. Lloc cedit de l’Institut d’Estudis Vallencs a les 19,30 hores.

A Valls compartirem el nostre pensament i la nostre actitud davant el futur. 19 de maig de 2011
http://blocs.xtec.cat/anims/2011/05/01/89-el-pensament-i-els-alts-motius-de-cooperis-valls-19-05-2011/

Estem al Full del mes de l’IEV:

https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0BzGBM8U1KRk7NDQ2ZDIxZDYtNGFjNy00NGE4LTg5MzQtYjA1OTNkNmVjYmU0&hl=en

Tarragona. 01 de juny a les 17 hores a l’escola Gual Villalbí, taula rodona en motiu del seu 50 aniversari. Participació prevista massiva de la representació cívica dels barris.

50 anys de l’escola Gual Villabí.  El moviment veinal i la comunitat educativa
http://blocs.xtec.cat/anims/2011/04/29/macrotaula-rodona-pel-gran-esdeveniment-de-la-ciutat-i-dels-barris-de-ponent

L’Aleixar. Estem en espera la data i hora de l’acte a l’Aleixar en motiu dels 35 anys de la iniciativa ciutadana de la revista catalana clandestina AIXÒ…Aleixarenc i del 25 aniversari de CERADAI de Catalunya. De moment  s’ha demanat l’hospitalitat ala Societat Recreativa “La Unió”, el suport a les entitats del poble i als partits polítics representatius a l’Ajuntament. Serà un  “pregó d’homenatge al veínat de l’Aleixar en la transició democràtica, 1975-1980”. Promou COOPERIS i es sumen també  a l’acte de fora a la vila les associacions Vida Creixent de Tarragona i Tàrraco Consum en atenció a les persones usuàries i consumidores. El radiofonista i promotor cultural aleixarenc Josep Maria Ferran, farà el pregó amb la col.laboració a títol personal de la família Modest Gené en acte d’agraïment en record de l’escultor mort fa 28 anys i que al poble hi han obres a l’església. També intervindran en el pregó l’historiador Josep Maria Grau, el músic Josep Enric Peris i el catedràtic d’història contemporània el Dr. Josep Sànchez Cervelló, el qual en farà la cloenda.  S’espera tancar l’acte les intervencions de la Societat Recreativa “la Unió” i la dels tres partits representatius a l’Ajuntament i de l’actual alcalde.

L’Aleixar….. en espera de data..   EL NOU PUNT DE PARTIDA  ___-06-2011

http://blocs.xtec.cat/anims/2011/05/02/90-prego-en-homenatge-al-veinat-de-la-transicio-democratica-1975-1980/

La segona pàgina d’aquest bloc on hi ha la resta de l’índex la trobaràs  clicant a:

http://blocs.xtec.cat/cooperis/page/2/

La tercera pàgina d’aquest bloc trobaràs els aspectes més científics

http://blocs.xtec.cat/cooperis/page/3/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *