74.- Opina sobre les reivindicacions de la ciutadania…

Hem fet aquest bloc pensant amb tu

RECOLLIM EL SENTIMENT DE LA MAJORIA DE LA GENT.

DEFENSEM ELS DRETS HUMANS I TENIM EN COMPTE EL MARC LEGAL DE CADA TERRITORI EN TOTS ELS ASPECTES FINS I TOT EN EL CURRÍCULUM D’ENSENYAMENT

FOMENTEM L’OPINIÓ DE LA CIUTADANIA LA QUAL ÉS LA BASE DE LA NOSTRA SUPERVIVÈNCIA

Prioritàriament exigim el dret a la comunicació digital per internet, a favor de l’estalvi d’hores, desplaçaments i trucades telefòniques, amb les facilitats de respondre quan el receptor pot i té temps.

ÉS ABOMINABLE TOTA MANCA DE RESPECTE ALS DEMÉS .

AIXÍ TAMBÉ MANIFESTEM LA NOSTRA DESAPROVACIÓ A LA RESPOSTA PER SILENCI A MISSATGES PER INTERNET I EXPRESSEM EL NOSTRE REBUIG PRESUMIR DE WEBS I DE CORREUS ELECTRÒNICS I NO DONAR CAP TIPUS DE RESPOSTA EN ENTITATS I SERVEIS D’INTERÈS GENERAL I OBERTS AL PÚBLIC.

Davant aquesta impotència ciutadana manifestem el dret a ser atesos i farem una llista d’entitats i professionals que destaquin en el bon servei de la comunicació digital:

ESTEL    http://blocs.xtec.cat/polis/2011/04/09/estel/

I farem una llista d’entitats i de fets amb absència sistemàtica del tracta internauta, amb total incompetència comunicativa:

FÀSTIC: http://blocs.xtec.cat/polis/2011/04/09/fastic/

A més valorada la situació actual necessitem amb emergència:

1.- Abolir els deures per a casa i substituir-lo per l’enfocament d’entrenar a casa per estar en forma tot l’any. (entrenament). Canviar de perspectiva d’ensenyament obligatori per ensenyament primari i secundari elemental i bàsic (EP i ESEB). Abolir l’ESO, és una paraula estigmatitzada i desgastada. L’esenyament no pot ser obligatori com a etiqueta sinó que ser competents els majors d’edat és que de forma autònoma per part de l’alumnat i de tota la ciutadania descobreixin que l’ensenyament bàsic elemental competencial, és un repte per a la iniciativa personal del mateix alumnat. Aprenem millor per curiositat i implicant a tota la nostra pròpia vida.

2.- Eliminar el concepte negatiu de “fracàs escolar” pel de Quocient de l’Èxit en Inclusió Social, (Q.Èxit.IS) on es valori a més de les competències bàsiques de l’alumnat , la qualitat de convivència i la qualitat de vida, així mateix el nivell d’implicació de les famílies i la satisfacció del professorat, alumnat, famílies, AMPA i entorn escolar.

3.- Identificar barreres mentals a la comunicació, a la creativitat i a la cooperació, limitar-les, eliminar-les i/o superar-les, és indispensable en els Drets Humans Emergents en aquest camp es troba una mica abandonat.

4.- Reconèixer el CANVI MENTAL GLOBAL (Canvi Estratègic Tecnològic Mental Evident Social. CETMES) en la nostra civilització occidental i la seva relació amb el CANVI CLIMÀTIC  i el CANVI ECONÒMIC. Denunciem l’endeutament injust i exigim una gestió econòmica i ecològica justa i sostenible. TOLERÀNCIA ZERO A CAP TIPUS DE CORRUPCIÓ. Transparència general en tota la societat tan en els aspectes econòmics com socials. Fomentar estratègies que impulsin la  convivència democràtica activa, amb la consciència de la història i la sensibilització envers el nostre futur.

5.- Moltes de les accions que podem fer no tenen cap cost econòmic significatiu i estan al nostre abast. Aquest bloc és per a què ens coneixis.

Per això t’invitem a participar en  el nostre moviment català de COOPERIS.

Amés tenim l’observatori  QUATRE ULLS I QUATRE ORELLES    “”””Ó^Ò+Ó^Ò))))….

http://blocs.xtec.cat/4ulls/2011/04/11/relacio-de-fets-observats-4-ulls/

És un observatori on més d’un observador/a  exposaran fets que s’observen i en són provats, sense fercap mena de valoració. És la persona lectora que en farà el seu judici.

Tu tens la darrera paraula

“Sols pots estimar allò que coneixes i a la vegada t’identifiquis, iniciant un camí lliure de creixement mutu i compartit”

One thought on “74.- Opina sobre les reivindicacions de la ciutadania…

  1. Pingback: COOPERIS . Coordinadora ciutadana per la inclusió social » 10.- Els índexs: el general i l’intern del present bloc “””CÓ^ÒperIS)))… (1)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *