Esmorzar Roald Dahl a 6è

Dimarts al matí els de 6è van fer l’esmorzar Roald Dahl. Es van repartir un tros de coca i les xocolatines que la passtisseria Uñó havia fert per a aquest projecte.
L’Andrea Almendro ha estat l’afortunada que ens pot explicar què se sent en desembolicar una xocolatina i trobar un bitllet daurat. Enhorabona!!!
El premi ha estat un lot de llibres de Roald Dahl.

Cantània 2016 feta!

Dissabte passat els alumnes de 5è van representar al teatre Monumental, juntament amb altres escoles, l’obra “Babaua. Les desventures de Mimí”, amb música de Jordi Domènech i text de Pere Riera.
Ho van fer molt bé. Enhorabona per la feina feta!!!

El pare de la Laia ens ha muntat un vídeo amb fragments del concert i algunes fotos. Moltes gràcies!!!

Teatre de 6è

Dijous passat els alumnes de 6è van representar l’obra “Jo sóc com tu”, dins de la Mostra de Teatre Infantil i Juvenil de la ciutat.
La Susana va redactar el guió amb ells i van estar preparant la dramatització amb ella i amb l’Enric, de l’Aula de Teatre. Aquest any, a més, des de l’àrea de música hem introduit percussió corporal en algunes frases.
Enhorabona a tots per la feina feta!!!