Els taurons… Psico P5 B

Dimarts els Taurons vam tornar a fer psicomotricitat al gimnàs. Vam fer una sessió lliure amb material tou.
Vam començar amb una benvinguda/escalfament, vam jugar amb el material que hi havia preparat i escampat per la sala i en acabar, vam recollir-lo entre tots.
Per finalitzar la sessió, vam fer un massatge amb una cançó de Dàmaris Gelabert.

Tenim tobogan nou!

En tornar a l’escola després de les vacances de Nadal, els alumnes de les dues escoles, Angeleta Ferrer i Torre Llauder, es van trobar una sorpresa al pati de primària: un tobogan!
Volem donar les gràcies a Jesús Armero, antic alumne de l’escola Torre Llauder i pare de l’escola Angeleta Ferrer, que ho ha fet possible.
Des de dilluns passat tots gaudim (després de fer l’ordenada i obligada cua…) del nou tobogan!
El voleu veure?