Eco Música Familiar

Dilluns passat, dia 3 de desembre, vam estrenar l’espai “Eco Música Familiar”. Es tracta d’un espai on els nens i nenes d’Educació Infantil poden fer música amb les seves famílies en el moment d’entrar a l’escola. També tenen obert aquest espai a l’hora del pati.
És un projecte dut a terme pels alumnes de 6è a classe de música. Ells pensen, dissenyen i fan instruments que aniran posant en aquest espai per tal que els més petits gaudeixin fent música, alhora que descobreixen sons i exploren diferents formes d’aconseguir aquests sons.
Les maraques han estat els instruments triats per estrenar aquest espai; unes maraques fetes per ells amb ampolles d’aigua plenes de diversos materials: pedres, sorra, arròs, llenties, cigrons, canyetes, paper i petxines.
Esperem que els més petits i les seves famílies s’ho passin molt bé fent “Eco Música Familiar”!