Us deixo una sèrie de recomanacions per no perdre el fil del curs.

Quaderns Lector (velocitat i comprensió lectora)

– Els quaderns de primària “Lector: Velocitat i comprensió lectora” són un ajut específic per a millorar la capacitat lectora dels aprenents de “lector”, que es basen en el principi: “A llegir se n’aprèn llegint”.
– Estan pensats perquè el nen/a els treballi individualment i, per implicar-lo en el seu procés lector.
– A tots els quaderns hi ha dos autocontrols on el nen/a comprova el seu avenç.
– Els objectius són:
a) Ampliació del camp visual
b) Gimnàstica d’ulls
c) Rapidesa
d) Comprensió
e) Anticipació
f) Diversió

Preu: 1 €
– Els quaderns de primària PONT Matemàtiques serveixen de pont als alumnes que passen d’un curs o cicle a un altre.
– Aquests quaderns contenen els exercicis fonamentals i bàsics del curs, el que permet que l’alumne/a pugui incorporar-se al nou curs ben preparat.
– Els quaderns de 5è i de 6è curs inclouen el solucionari dels exercicis, el que permet un autocontrol dels exercicis; en cas de no interessar es poden treure sense fer malbé el quadern.

Preu: 2 €

Punt i a cap (Ortografia)

– Els quaderns d’ortografia de la col·lecció “Punt i a cap” és una eina de treball per facilitar l’aprenentatge de l’ortografia.
– Reforça els continguts bàsics de Primària mitjançant unes activitats seqüenciades que afavoreixen l’aprenentatge significatiu.
– El plantejament lúdic dels exercicis pretén que el nen/a hi gaudeixi, alhora que aprèn a escriure bé.
– La col·lecció es divideix en tres sèries: la sèrie groga (6 quaderns) per cicle inicial, la sèrie verda (6 quaderns) per cicle mitjà i la sèrie vermella (6 quaderns) per cicle superior.

Preu: 1,90€

Quadern per repassar els aprenentatges realitzats al llarg del curs i reforçar les competències bàsiques. Interdisciplinars, amb moltes activitats i entreteniments de totes les àrees, fins i tot d’anglès. Conté les solucions de les activitats. Amb tattoos dels personatges.

Un estiu ben curiós!

Els quaderns de tota la vida. Per reforçar les operacions bàsiques (sumar, restar, multiplicar i dividir). També podeu trobar quaderns d’altres temes.
Aquestes són algunes de les opcions que ofereix el mercat. N’hi ha moltes més !