US PRESENTEM A LA NÙRIA Publicat el 9 febrer 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 TENIM UNA SENYORETA NOVA I ESTARÀ AMB NOSALTRES UNS DIES. NÚRIA, SEGUR QUE AMB NOSALTRES APRENDRÀS MOLTES COSES… JA HO VEURÀS!!! ESTEM MOLT CONTENTS I CONTENTES QUE ESTIGUIS AMB NOSALTRES!
ANEM A L’AUDITORI Publicat el 2 febrer 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES Respon DIVENDRES DIA 3 DE FEBRER ANEM A L’AUDITORI A VEURE… “LES SONATES DE LA LLUNA” SEGUR QUE ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!
JA TENIM PROJECTE NOU. Publicat el 19 gener 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 ESTEM MOLT CONTENTS DEL PROJECTE QUE HEM ESCOLLIT… COM NEIXEN ELS BEBÉS? SEGUR QUE APRENDREM MOLTES COSES NOVES!!!
ANIREM D’EXCURSIÓ A LA MITJANA. Publicat el 12 gener 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 ENS HEM PREGUNTAT COM ESTARÀ LA MITJANA I EL VERN A L’HIVERN… AQUÍ TENIU ALGUNA HIPÒTESI: EI!!! TAMBÉ HEM FET UN RODOLÍ: “ANIREM A VEURE EL VERN, ARA A L’HIVERN”
HEM DECORAT LES FINESTRES AMB CORS, LLUNES, ESTRELLES I BOLES DE MOLTS COLORS. Publicat el 15 desembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 MIREU QUE BONIC HA QUEDAT!!!
PINTEM LES EMOCIONS Publicat el 1 desembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 SORPRESA, RÀBIA, ALEGRIA… PINTAR I DIBUIXAR LES EMOCIONS ÉS DÍFICIL, PERÒ MIREU EL RESULTAT FINAL… FANTÀSTIC!!!
PREPAREM LA GRAN CURSA. Publicat el 10 novembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES 2 PER FINALITZAR EL NOSTRE PROJECTE FAREM UNA CURSA PEL PATI AMB LES BICICLETES. AQUI TENIU EL RECORREGUT QUE FAREM. TAMBÉ HEM PREPARAT UNS TROFEUS PELS GUANYADORS. SORT A TOTS I A TOTES!!!
R+R+R Publicat el 10 novembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES 2 HEM ANAT A LA PANERA PER VEURE UNA EXPOSICIÓ DEL SENYOR CURRO CLARET FETA AMB MATERIAL REUTILITZAT. MIREU QUINA CALAIXERA FETA DE CAIXES DE CARTRÓ, FUSTA I PLÀSTIC! NOSALTRES TAMBÉ HEM REUTILITZAT DIVERSOS MATERIALS PER FER JOGUINES… ESTEM FETS UNS ARTISTES!!!
US PRESENTEM LA CONILLA “DORA LA EXPLORADORA” Publicat el 3 novembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES Respon AQUESTA CONILLA ÉS DE LA ONA I LA PORTAT A L’ESCOLA PER MIRAR-LA! MIREU! ESTÀ DINS DE LA SEVA CASETA DE FUSTA! MOLTES GRÀCIES ONA!!!
VISCA!!! HEM ANAT D’EXCURSIÓ A LA MITJANA. Publicat el 20 octubre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES 4 PRIMER HEM RECORDAT LES NORMES DEL PARC. CONEIXEU AQUEST ARBRE? MIREM I OBSERVEM ELS CÒDOLS. ENS AGRADAT MOLT FER AQUESTA EXCURSIÓ!