ANEM A L’AUDITORI Publicat el 2 febrer 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES DIVENDRES DIA 3 DE FEBRER ANEM A L’AUDITORI A VEURE… “LES SONATES DE LA LLUNA” SEGUR QUE ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!