Un comentari a “US PRESENTEM A LA NÙRIA

  1. Hola Núria,

    Ens alegrem que estiguis en aquesta escola, i tan segur que els nens també, i t´estimaran moltíssim.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *