PINTEM LES EMOCIONS Publicat el 1 desembre 2011 per SILVIA FILELLA MIRALLES SORPRESA, RÀBIA, ALEGRIA… PINTAR I DIBUIXAR LES EMOCIONS ÉS DÍFICIL, PERÒ MIREU EL RESULTAT FINAL… FANTÀSTIC!!!
Doncs si que es difícil però… us ha sortit molt bé!!!