JA HA ARRIBAT LA TARDOR !

Ja ha arribat la tardor! I amb ella, hem començat a conèixer i trebvallar coses del medi natural: les aus, l’ànec collverd i el plataner.Vam sorit al passaig per descobrir com és, quins colors té a la tardor, com és el seu trons, les fulles, elsfruits,etc

Mireu que bé ens ho vam passar!

Visca la tardor !

IMG_2062

L’ESFORÇ D’UNA ATLETA

La setmana passada, la Seyla ens va venir a veure a l’escola. Ella és atleta, i ens va explicar quines disciplines hi ha dins de l’atletisme, quin tipus de sabatilla d’esport utilitzen, com es preparen, què mengen, etc.

Si volen guanyar curses, s’han d’entrenar molt, menjar sa i esforçar-se molt.

No sempre es guanya, però el que és important és esforçar-se, lluitar i passar-s’ho molt bé.

Seyla, gràcies per venir i ensenyar-nos els teus trofeus.

IMG_1936 IMG_1940

SER JUTGE OLÍMPIC !!!

Fa uns dies, el Josep Maria, el tiet de l’Ona Berbel, va venir a fer-nos una visita a l’escola.

Ell, va ser jutge olímpic d’atletisme a les olipíades de Barcelona 92′.

Ens va portar alguns dels seus records: pins del CObi, la mascota de Barcelona, pins de corredors d’atletisme, una medalla, etc

Ens va explicar quina és la tasca dels jutges a les olimpíades, i vam descobrir que per cada feina hi ha un jutge diferent.

Ens va ensenyar un disc de llençador de disc, així com la pistola que utilitzen per sonar el tret de sortida a les curses.

Ens va encantar, i de regal, ens va convidar a fer curses al pati. Apretava la pistola per donar el tret de sortida, i al guanyador o guanyadora, de record, li va regalar la bala.

Va ser una tarda molt interessant i divertida.

Moltes gràcies Josep Maria.

IMG_1871 IMG_1879 IMG_1886 IMG_1893