La setmana passada, la Seyla ens va venir a veure a l’escola. Ella és atleta, i ens va explicar quines disciplines hi ha dins de l’atletisme, quin tipus de sabatilla d’esport utilitzen, com es preparen, què mengen, etc.
Si volen guanyar curses, s’han d’entrenar molt, menjar sa i esforçar-se molt.
No sempre es guanya, però el que és important és esforçar-se, lluitar i passar-s’ho molt bé.
Seyla, gràcies per venir i ensenyar-nos els teus trofeus.


Hola Olímpics,
Us deixo un comentari d’un atleta al qual admiro molt, Kilian Jornet.
” Nadie nos dijo que fuéramos.
Nadie nos dijo que lo intentáramos
Nadie dijo que sería fácil
Alguien dijo, que somos nuestros sueños, que si no soñamos, estamos muertos.
Nuestros pasos siguen el instinto que nos lleva a lo desconocido.
No miramos los obstáculos que hemos superado, sino aquellos que vamos a superar.
No se trata de ser lo más rápidos, lo más fuertes o los más grandes … se trata de ser nosotros mismos.”
Espero que us agradi.
Anim.