COMPROMÍS AMB L’AGENDA 21

Aquest any que fem 2n, el nostre compromís amb l’Agenda 21 és el d’estalviar aigua, tant a l’escola com a casa.

Intentarem no deixar les aixetes obertes, aprofitar l’aigua de l’aixeta per omplir varies ampolles d’aigua, estirar només 1 cop la cadena del vàter, etc. Ens ajudareu?

Ahir, vam anar a signar el nostre compromís amb la Margarida. Tots i vam ser presents, però els delegats i delegades de 2n van ser els nostres representants i els que van deixar escrit el seu nom al paper. Mireu, mireu !

IMG_2147 IMG_2155

TRASPLANTAMENT D’UN ESPATIFYLIUM

Aquest curs, treballarem l’espatifylium, una planta molt bonica però una mica delicada.

Primer de tot necessitem la planta petita, un test i un plat, unes pedretes, terra nova i humida i aigua.

Quan vam tenir tot el necessari, vam sortir al pati a fer el trasp`lantament, que és necessari perquè la planta creixi gran i forta.

Aquestes són algunes de les fotos que vam fer durant el procés de trasplantament.

IMG_2099 IMG_2104 IMG_2107 IMG_2112