KRIS Y EL VERANO DEL PIANO

De Qué lees – sisè

Título: Kris y el verano del piano
Autor: Enriqueta Antolín
Ilustradora: Ángeles Peinador

Datos editoriales:
Lugar publicación:Madrid
Editorial: Alfaguara
Año: 2009
Género literario: Novela

Breve descripción del libro:
Este libro trata de una chica que se llama Kris, y que se va de vacaciones con sus tíos- abuelos a Valencia. Su mejor amiga se llama Bárbara, yKris está muy triste por haberse separado de ella. En Valencia pasa muchas aventuras y por eso escribe cada día en un diario secreto.

Razones para la recomendación:
Yo recomiendo este libro porque es muy divertido y porque nosotros también pasamos por la etapa de la adolescencia.

Cristina Negrean
6è A

EL MEU OSSET SAM

El meu osset SAM em porta molts bons records quen parlem d’ell, perquè va ser una de les primeres coses que vaig veure al néixer, segons m’han explicat.

El SAM és de color verd, és molt suau i tovet.

Quan era petita m’agradava dormir amb ell. Quan me n’anava al llit l’agafava i m’ajudava a dormir.

La meva mare, sempre quan feia el llitet el deixava allí, a la voreta de les pipes, perquè també m’agradaven molt.

Quan em van sortir les dents li mossegava el nas.

Ara que ja fa anys que no dormo amb ell, el tinc en un prestatge, junt amb molts altres ossets de peluix, perquè m’agraden molt.

El problema el tenia la mare quan l’havia de rentar, perquè havia d’estar eixut per a la nit perquè sinó jo no volia dormir amb cap altre osset.

ME L’ESTIMO MOLT!!!!!!!!!!

La penya dels tigres (el laboratori secret).

Il·lustració: Werner Heymann.

Traductor: Lluís Miralles.

LLoc de publicació: Barcelona.

LLengua: Catalana.

Any de publicació: 2009

Editorial: Cruïlla

Gènere literari: Novel·la.

Breu resum del llibre:
En Pau, en Luc i la Virgi són detectius en busca de casos sense resoldre anomenats “la penya dels tigres”. I gràcies a en Pau ara estan en un cas de uns malvats que segresten animals i fan proves quimiques amb ells.

Evidentment aixó es ilegal i la penya dels tigres es deixa la pell intentant resoldre aquest cas tan difícil.
El seu descobriment té éxit, però per això tenen que arisgar les seves vides i atravessar portes secretes, per sort amb molt coratge, valentia i intel·ligència tot surt a la llum.

Opinió personal: M’ha agradat molt el llibre per tot el que explica i les aventures són molt interessants, en definitiva jo el qualifico amb un 10.