EL CIRCO DE LOS EXTRAÑOS

De Què llegeixes sisè

AUTOR : Darren Shan

LLOC PUBLICACIÓ : Barcelona

EDITORIAL : Montena

ANY : Febrer de 2010

GÈNERE LITERARI : Ciencia Ficció

BREU DESCRIPCIÓ DEL LLIBRE : Dos nens es troben un cartell al carrer i el llegeixen, a dins hi fica que el dissabte hi haurà un espectacle d’estranys. En Darren i l’Esteve compren les entrades i se’n van a l’escola, quan és dissabte van a l’espectacle, hi ha una actuació d’un senyor amb una aranya, l’espectacle acaba i en Darren s’escabulleix dins d’un soterrani i agafa la aranya. Al dia següent la porta a l’escola i l’Esteve la intenta matar però aconsegueix que li mossegui.

Ell és queda inconscient, en Darren se’n va al soterrani del Sr. Crespley i li explica lo que ha passat, ell li diu que li donarà la cura però el Darren ha de ser un vampir, diu que sí i se’n van a l’hospital a curar al seu amic, quan el curen el Sr. Crespley i en Darren s’aventuren per tota la vida.

RAONS DE LA RECOMANACIÓ : Recomano aquest llibre a tota la gent que li agradi la ciencia-ficció i els vampirs, aquest llibre és molt interessant perquè parla de gent molt estranya.

JOEL CUENCA ORTIZ 6ÈB