EL DIVENDRES 8 DE NOVEMBRE ENS DESPLACEM AMB AUTOCAR FINS A BANYOLES. FEM UNA SORTIDA CONJUNTA (TOTA L’ESCOLA) I NECESSITEM 2 AUTOCARS.
OBSERVEM L’ARRIBADA DE LA TARDOR A LA CIUTAT DE BANYOLES AMB UNA PASSEJADA AMB LA LA BARCA TIRONA PER LES AIGÜES DE L’ESTANY, UN RECORREGUT AMB EL TREN PINXO PER ALGUNS CARRERS I UN PÍCNIC AL PARC DE LA DRAGA.
OBSERVEM LES CÀMERES DIGITALS DE L’ESCOLA. UNA ÉS MÉS ANTIGA I FUNCIONA AMB PILES RECARREGABLES, L’ALTRE ÉS MÉS MODERNA I FUNCIONA AMB BATERIA. TOTES DUES PORTEN UNA TARGETA PER EMMAGATZEMAR LES FOTOGRAFIES.
DESPRÉS D’OBSERVAR LES CARACTERÍSTIQUES I FUNCIONAMENT D’ALGUNES CÀMERES FOTOGRÀFIQUES, DIBUIXEM UNA CÀMERA PROCURANT TENIR-LES BEN PRESENTS. REVISAR-NE LES PARTS AMB L’AJUDA DE LA CÀMERA DE LA CARLA P. ENS AJUDA A RECISAR I DETALLAR EL NOSTRE DIBUIX.
ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA VAM RETOLAR ELS NOSTRES QUADERNS, CALAIXOS… LES SETMANES SEGÜENTS HEM ESTAT IDENTIFICANT ELS NOSTRES PENJADORS. VAM DECIDIR POSAR-HI LA NOSTRA FOTO I ESCRIURE-HI EL NOSTRE NOM AMB LLETRA LLIGADA.
ENGUANY (P5) HEM DECIDIT DECORAR LES CORTINES PER ALS ARMARIS QUE ENS VA COSIR L’ANNA G. (MARE DE L’OVIDI) EL CURS PASSAT (P4). HEM PENSAT I PRACTICAT DIFERENTS FORMES DE FER-HO:
LES ENDEVINALLES FAN REFERÈNCIA A DIFERENTS MONSTRES IMAGINARIS I A LES LLAMINADURES DE HALLOWEEN.
CONEIXEM ALGUNES INFORMACIONS DE LA FESTA DEL HALLOWEEN. PERÒ COM QUE TENIM DUBTES, DECIDIM DEMANAR AJUDA A L’ANNA (MESTRA ESPECIALISTA D’ANGLÈS DE L’ESCOLA) I ELS/LES ALUMNES DE CICLE SUPERIOR. SUPOSEM QUE ELLS CONEIXEM MILLOR AQUESTA CELEBRACIÓ PERQUÈ “ESTUDIEN” LLENGUA ANGLESA.
EL DIVENDRES 31 D’OCTUBRE, REBEM A L’AULA LA VISITA DE LA JANA, LA LAURA I LA VALL (ALUMNES DE 6è) . LES ESCOLTEM ATENTAMENT PERQUÈ AMB L’AJUDA D’UN POWER POINT ENS EXPLIQUEN MOLTES COSES D’AQUESTA CELEBRACIÓ.
A CONTINUACIÓ PODEU VISIONAR EL POWER POINT QUE VAN UTILITZAR LES ALUMNES DE 6è. PODREU ACCEDIR ALS JOCS QUE ENS VAN PROPOSAR DES DE LA DIAPOSITIVA Nº8 .
DESPRÉS D’ESCOLTAR I DE PRACTICAR L’ELABORACIÓ DE FANALETS DE CARBASSA AMB EL JOC DE DIBUIXAR QUE ENS VAN PREPARAR LA JANA, LA LAURA I LA VALL, LA NOÈLIA (MARE D’EN JAN) ENS VISITA A L’ESCOLA PER CONVIDAR-NOS A DECORAR-NE UNA DE DEBÒ.
Ja ho heu descobert? Donc ara, podríem continuar “barrufant paraules”. Atenció, algú té llibres de Barrufets en altres idiomes i ens pot explicar com s’anomenen aquests personatges en altres països del món?
Comentaris recents