Aquets són els meravellosos autoretrats dels nens i nenes de 5èB, encara tenim algunms per acabar que ja afegirem !!!
[youtube]http://youtu.be/QyqH-7fxbso[/youtube]
Aquets són els meravellosos autoretrats dels nens i nenes de 5èB, encara tenim algunms per acabar que ja afegirem !!!
[youtube]http://youtu.be/QyqH-7fxbso[/youtube]
[youtube]http://youtu.be/7gAjcxYGAa0[/youtube]
ESpectaculars les màscares dels nens i nenes de 5è B, fetes amb pasta de sopa !!
Genials !!!
![]() |
| De collage 5è B |
Els nens i nenes de sisè han protagonitzat una divertida sessió de màscares de guix !!!
Aviat tindreu els resultats !!!
Després de mirar el tutorial sobre el retrat, els nens i nenes de 6è s’han posat masn a la obra per a confegir el seu autoretrat !!!
Els nens i nenes de 5è hem anat al MACBA aquest dilluns dioa 10 de febrer, allà hem pogut observar algunes de les peces de diferents artistes, una sortida molt interessant, aqui us deixem unes imatges…
Els nens i nenes de cinquè han començat un projecte interdisciplinari basat en el concepte de l’amistat.
Com a primera activitat han seleccionat una paraula que per a cadascú fos significativa del concepte de l’amistat, han buscat una imatge que il·lustrés aquest concepte i han justificat la seva elecció.
Aqui teniu el començament d’aquest projecte…
Aqui teniu alguns dels trerballs de transformació de la bomba per objectes de Pau dels nens i nenes de 5è B, aviat els tindrem tots fets…
I aqui teniu els treballs fets pels nens i nenes de 5è A
Aquesta ha estat la transformació de la violència per Pau dels nens i nenes de 6è A…
Els nens i nenes de Cicle Superior farem un Logotip pel Congrés de Ciència de Nou Barris, per tant ens anirà molt bé aquesta informació abans de posar-nos mans a la obra… atenció i ànims, a crear !!!
També hi ha vàries eines per a fer un logotip online.
Trobat a Plastica Práctica, un blog de Inma Contreras
Aquets són alguns dels logos de sisè A
I aquets són els logos dels nens i nenes de 6è B
Aquets els Logos de 5è A