Chema Madoz

Ens volem endinsar en el món de la Poesia Visual i ho farem de la mà de  Joan Brossa i d’aquest gran artista : Chema Madoz.

Aqui us deixo un programa de TV 2 ” Imprescindibles” on coneixerem una mica la obra i l’artista …

 

Els nens i nenes de sisè B han fet l’exercici de trobar en les imatges un altre significat, intentar crear les seves pròpies poesies visuals… aqui teniu el resultat, encara falten algunes de les imatges que ja penjaré més endavant, felicitats a tots i totes, molt bona feina !!!

 

[youtube]http://youtu.be/wtoIUxWSijw[/youtube]

 

Chema Madoz, regar lo escondido

Fem animacions !!!

Els nens i nenes de sisè música estan fent unes fantàstiques animacions amb la tècnica movie maker, aqui teniu la primera entrega,

Animació de la Carmela i l’Elsa

[youtube]http://youtu.be/xry5vNwTy1A[/youtube]

Aquest és el vídeo fet per la Shen,

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7FP5rYA8jSQ&list=UUugIPzVSIVGlagVg-YP90tA&feature=share[/youtube]

 

el video de l’Ariadna, Eva i Núria, moltes felicitats !!![youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p0mE2SGIZK8&list=UUI2Yp-MWT44fUh_BXUHoniw&feature=share[/youtube]

Aquesta animació és de l’Arnau, en Raimon i l’Iku, moltes felicitats!!!

[youtube]http://youtu.be/LPseeQen_Fo[/youtube]

Aquesta és l’animació d’en Marcel, també moltes felicitats !!!

[youtube]http://youtu.be/VDawEANOZ7I[/youtube]

L’animació d’en Miquel G i en Pol T.

[vimeo]http://vimeo.com/89550050[/vimeo]

L’animació de l’Arturo i l’Oriol!!!

[vimeo]http://vimeo.com/89551939[/vimeo]

L’animació de l’Òscar i en Xavi, amb algunes faltes d’ortografia que hem d’arreglar…

[vimeo]http://vimeo.com/90172666[/vimeo]

L’animació de Kalina , Celina  i Marta.

[vimeo]http://vimeo.com/90177019[/vimeo]

I aviat tindrem les altres animacions, encara estan al forn…

Una animació feta pel Marcel a casa seva …

[youtube]http://youtu.be/Wdek12_kzZQ[/youtube]

Els llibres transformats en objectes d’art

Els  llibres són objectes susceptibles de convertir-se en obres d’art… aqui us deixo alguns exemples i webs interessants on podreu trobar moltes suggerències…

Libros transformados en arte

Taringa, arte con libros

Taringa, esculturas hechas con libros

I aqui comença el treball dels nens i nenes de cinquè transformant els llibres vells en objectes artístics… aviat us ensenyarem el resultat !!!

 

 

 

Expressió a través del volum

Els nens i nenes de cinquè estan portant a terme un projecte sobre l’amistat, aqui us deixo una de les sessions que han fet amb fang. Es tractava d’expressar mitjançant el fang , de construir una peça que per a ells/es representés l’amistat .

La segona  part  de la sessió i molt interessant va ser quan els companys/es van posat un títol a les peces dels companys ;   en algunes ocasions coincidia el concepte amb el que ells van voler expressar i en altres ocassions no…

Una sessió molt profitosa !!

[youtube]http://youtu.be/0bA9gIaIleo[/youtube]