Els nens i nenes de sisè han fet aquestes boniques roses i han experimentat amb la tècnica del paper de seda i el filferro fent aquestes figures…
Cicle Superior
Chema Madoz
Ens volem endinsar en el món de la Poesia Visual i ho farem de la mà de Joan Brossa i d’aquest gran artista : Chema Madoz.
Aqui us deixo un programa de TV 2 ” Imprescindibles” on coneixerem una mica la obra i l’artista …
Els nens i nenes de sisè B han fet l’exercici de trobar en les imatges un altre significat, intentar crear les seves pròpies poesies visuals… aqui teniu el resultat, encara falten algunes de les imatges que ja penjaré més endavant, felicitats a tots i totes, molt bona feina !!!
[youtube]http://youtu.be/wtoIUxWSijw[/youtube]
Chema Madoz, regar lo escondido
Fem animacions !!!
Els nens i nenes de sisè música estan fent unes fantàstiques animacions amb la tècnica movie maker, aqui teniu la primera entrega,
Animació de la Carmela i l’Elsa
[youtube]http://youtu.be/xry5vNwTy1A[/youtube]
Aquest és el vídeo fet per la Shen,
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7FP5rYA8jSQ&list=UUugIPzVSIVGlagVg-YP90tA&feature=share[/youtube]
el video de l’Ariadna, Eva i Núria, moltes felicitats !!![youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p0mE2SGIZK8&list=UUI2Yp-MWT44fUh_BXUHoniw&feature=share[/youtube]
Aquesta animació és de l’Arnau, en Raimon i l’Iku, moltes felicitats!!!
[youtube]http://youtu.be/LPseeQen_Fo[/youtube]
Aquesta és l’animació d’en Marcel, també moltes felicitats !!!
[youtube]http://youtu.be/VDawEANOZ7I[/youtube]
L’animació d’en Miquel G i en Pol T.
[vimeo]http://vimeo.com/89550050[/vimeo]
L’animació de l’Arturo i l’Oriol!!!
[vimeo]http://vimeo.com/89551939[/vimeo]
L’animació de l’Òscar i en Xavi, amb algunes faltes d’ortografia que hem d’arreglar…
[vimeo]http://vimeo.com/90172666[/vimeo]
L’animació de Kalina , Celina i Marta.
[vimeo]http://vimeo.com/90177019[/vimeo]
I aviat tindrem les altres animacions, encara estan al forn…
Una animació feta pel Marcel a casa seva …
[youtube]http://youtu.be/Wdek12_kzZQ[/youtube]
Flors i més flors
Els nens i nenes de sisè música han dibuixat aquestes flors del natural…
[youtube]http://youtu.be/orP9clbIhwg[/youtube]
Els llibres transformats en objectes d’art
Els llibres són objectes susceptibles de convertir-se en obres d’art… aqui us deixo alguns exemples i webs interessants on podreu trobar moltes suggerències…
Taringa, esculturas hechas con libros













I aqui comença el treball dels nens i nenes de cinquè transformant els llibres vells en objectes artístics… aviat us ensenyarem el resultat !!!
Dibuixant Flors del Natural
Els nens i nenes de sisè A han dibuixat aquestes boniques flors del natural…
[youtube]http://youtu.be/Q-CZ_Enb-GU[/youtube]
Expressió a través del volum
Els nens i nenes de cinquè estan portant a terme un projecte sobre l’amistat, aqui us deixo una de les sessions que han fet amb fang. Es tractava d’expressar mitjançant el fang , de construir una peça que per a ells/es representés l’amistat .
La segona part de la sessió i molt interessant va ser quan els companys/es van posat un títol a les peces dels companys ; en algunes ocasions coincidia el concepte amb el que ells van voler expressar i en altres ocassions no…
Una sessió molt profitosa !!
[youtube]http://youtu.be/0bA9gIaIleo[/youtube]
Els ametllers de 5è
Meravellós el treball d’observació del natural dels nens i nenes de cinquè, moltes felicitats!!!
[youtube]http://youtu.be/SXFLSYwU0Ro[/youtube]
[youtube]http://youtu.be/nyOjFEwnEuY[/youtube]
Elemental estimat Watson
Els nens i nenes de cicle superior han fet uns tallers de misteri genials !!!
Felicitats a la Raquel que ha fet aquest magnífic detectiu !!
![]() |
| De Actualitzat recentment |
Les màscares de 6è B
Aqui teniu les magnífiques màscares de sisè B, una meravella !!
