Ja fa temps que vaig recollir aquest manifest de Norbertha Torres, Art is Good (museu MOCHA:The Museum of Children’s Art, Oaklan, EEUU) en les que ens planteja 20 raons concretes per les que l’art és bo per als nens,però sempre és bo recordar-ho…en aquesta ocasió, ho he trobat en la fantàstica web Pinzellades al món
Autor: Carme Navarro González
L’il·lustrador Gusti, en un taller infantil de cartells poema: “Tota la màgia surt”
He trobat aquest taller tan interessant a la webde FLIC, que us recomano visitar, on podreu veure un munt d’activitats molt interessants…
Hem assistit a un taller infantil de cartells poema a la Fundació Palau i Fabra de Caldes d’Estrac, amb l’il·lustrador Gusti i l’equip de Tantàgora. Aquesta activitat familiar s’inclou dins el FLIC, el Festival de Literatures Infantils i Juvenils. Teatre, exposicions, tallers, sessions de contes i moltes altres activitats configuren el FLIC. El festival organitza activitats fins al 4 de març del 2012
Guanyadors del Poem Express – Fundació Palau
L’Arnau Falcó i la Cèlia Codina guanyadors del Poem Express de la Fundació Palau.
Bijuteria amb Nespresso
Us presento unes autèntiques joies fetes per la nostra estimada Mª Rosa, monitora de l’escola…. totes elles fetes amb Nespresso i molta imaginació….
Moltes gràcies Mª Rosa per compartir-ho amb nosaltres !!
Animacions per la Pau
El dia 30 de Gener celebrem el DENIP ( Dia Escolar de la No Violència i la Pau), us presento aquest concurs d’animacions per la Pau Que organitza Fundació per la Pau us animeu?
ANEM AL CAIXAFÒRUM !!!
Els nens i nenes de tercer hem anat avui al Caixafòrum a veure els quadres impressionistes de la Col·lecció Clark, la visita ha anat molt bé, ja us explicarem més endavant, ara us mostrem unes imatges del joc de pistes que hem fet al voltant de l’edifici i dels dibuixos del natural que hem fet…
LA MARGARIDETA
Els nens i nenes de segon també hem estat col·laborant en els elements del conte de LA MARGARIDETA, mireu quines imatges més divertides…
| De LA MARGARIDETA |
Concurs de dibuix d’en “Mortadelo y Filemón” organitzat per la Biblioteca Sant Martí de Provençals.
El pare de’n Miquel i la Sara Àlvarez, de quart i primer de l’escola, ens fan arribar els dibuixos d’aquest concurs de Mortadelo y Filemón.
En Miquel , que ha guanyat el primer premi de la seva categoria vol compartir amb vosaltres l’enllaç amb els dibuixos del concurs Mortadelo…també Sara va fer un dibuix preciós!!
Moltes gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!
Il·lustrant LA MARGARIDETA
Els nens i nenes de quart i segon de l’escola participem en el projecte JUNTS, un projecte d’intercanvi entre diferents escoles, la nostra escola intercanvia aquest any cançons amb l’escola Kinde de Quito, Ecuador.
Nosaltres hem enviat la cançó de la Margarideta i ells ens envien una altra ¡Juyayai! Runa shimi, que encara no la tenim traduïda.
Podeu trobar més informació del projecte en el bloc, cliqueu en la imatge:
![]() |
| De quito |
![]() |
| De MARGARIDETA |
![]() |
| De MARGARIDETA 2 |
I aqui us deixem les imatges dels nens i nenes de quart confeccionant els elements de la cançó…
Tallers artístics per a nens al MEAM
L’objectiu de l’activitat és que els infants aprenguin mitjançant el curset. Els nens i nenes treballaran diversos aspectes per tal d’endinsar-se en l’art figuratiu contemporani. Primerament els donaran eines per observar l’art d’aquest segle i a posteriori crearan una obra inspirada amb “La pintura en la cabeza” d’Eloy Morales. Les explicacions teòriques no hi faltaran; es tractarà l’època surrealista de Picasso i de l’ús del camuflatge en la vida humana i animal. Tot això per afavorir l’elaboració d’un treball final individual que realitzarà cada nen.




Museu Europeu d’Art Modern

- Barra de Ferro, 5
08003 Barcelona 
- http://www.meam.es

- info@meam.es

- 687 511 003
- Veure mapa
Trobat a LA RANA PEPA




