NO-DO
Què és el No-Do?
Aquest article ha estat publicat en
11.2. Analitzar els fets i fenòmens socials a partir de la informació obtinguda de fonts diverses, tenint en compte les diferents percepcions i valors que emanen dels drets humans, i formar-se una opi,
4.2. Analitzar els rols dels individus i els grups socials en els canvis històrics.,
7. El franquisme (1939-1959),
7.1. Explicar com incideixen les polítiques de les diverses administracions territorials en la vida quotidiana de la ciutadania, per poder exercir els drets, assumir les responsabilitats i fer propost,
Competència 12. Participar activament i de manera compromesa en projectes per exercir drets, deures i responsabilitats propis d’una societat democràtica,
Competència 2. Aplicar els procediments de la recerca històrica a partir de la formulació de preguntes i l’anàlisi de fonts, per interpretar el passat,
Competència 3. Interpretar que el present és producte del passat, per comprendre que el futur és fruit de les decisions i accions actuals,
Competència 7. Analitzar diferents models d’organització política, econòmica i territorial, i les desigualtats que generen, per valorar com afecten la vida de les persones i fer propostes d’actuació,
Conseqüències de la Guerra Civil,
HISTÒRIA d'ESPANYA,
La condició de la dona al franquisme,
La fi de la guerra a la zona centre fins 1 d'abril 1939. Afegeix a les adreces d'interès l'
enllaç permanent.