Psicomotricitat

Aquesta setmana farem jocs amb pilotes.

Com podem jugar amb una pilota?.

– Podem votar la pilota amb una mà contra el terra. Com si juguéssim a basquet.

– Podem tirar la pilota contra la paret i agafar-la. O deixar que doni un vot a terra i després agafar-la.

– Podem encestar la pilota, des d’una distància, en una caixa, galleda o cistella de bàsquet.

– Podem jugar a passar-nos la pilota amb algú de la nostra família.

– També podem fer una rotllana tots els que vulguin jugar de la nostra família i passar-nos la pilota.

– Podem fer una fila i passar-nos la pilota per sota de les cames.

– Per parelles podem caminar o córrer col·locant la pilota entre els dos, sense que caigui. Podem posar la pilota a la panxa o a l’esquena.

– Podeu jugar al joc del futbol xines, que ja hem jugat altres dies.

Ara podeu inventar vosaltres altres maneres de jugar.

– Heu pensat amb el peu?…

Si voleu més activitats per treballar l’educació física, us enllaço el bloc de la mestra de primària:

https://blocs.xtec.cat/educaciofisicamariaauxiliadora/

 

No deixem de moure’ns!

La Montse ens fa aquestes propostes per no deixar de moure’ns:

Fem equilibris.

Fer ratlles al terra amb guix o precinte, que després es pugui treure.

– Passar per sobre de diferents formes: Caminant, saltant, a peu coix, corrent, a quatre potes, d’esquena, de costat…

– També podem fer l’equilibri amb objectes. A sobre del cap, a la ma, entre les cames, sota el braç…

– Aprofitant que estem a casa els germans o pares poden participar. Farem l’equilibri per parelles, portant un objecte entre els dos i vigilant que no caigui. El podeu portar amb el cap, panxa, genolls, esquena…

Two boys on balancing rope | Free Vector

 

Joc del gat i el gos.

Juguem per parelles. En un espai que no sigui molt gran i sense obstacles que ens puguin fer mal.

Un fa de gat i l’altra de gos. El gos té el ulls tapats i el gat ha de fer soroll . El gos ha d’atrapar al gat i trobar-lo pel seu so. El gat ha de fer soroll tota l’estona.

Massatges amb pilota.

Es tracta de fer-nos massatges un a l’altre. Podeu fer servir qualsevol pilota. Ho podeu fer estirats a terra. Si voleu jugar tota la família alhora podeu fer un tren i cadascú fa massatges al de davant.

Fem un instrument

Avui anem a fer diferents instruments musicals. Podem fer unes maraques o un tambor. Aprofitant que estem a casa aquesta activitat la podem fer amb la nostra família. Així cadascú pot fer el seu instrument musical. Després podem tocar els instruments tots junts i cantar cadascú la cançó que més li agradi.

Mireu en aquests vídeos que fàcil es fan els instruments musicals:

La Mar ens envia propostes de música

Bon dia nens i nenes de P4! Espero que estigueu tots molt bé!
Avui us comparteixo diferents activitats per fer sols o amb família
BALL: ANTOCHKA

 
STORY PETE THE CAT:

AUDICIÓ
Us comparteixo una peça musical. Aprofiteu aquest moment per relaxar-vos o pintar.

Per qualsevol dubte podeu enviar-me un email a: mar.mascaro@salesianas.org

També podeu enviar-me fotos i vídeos de les activitats musicals!

Una abraçada molt forta!!

 

Mar

Grafismes

Bon dia, coets!

LA PROPOSTA D’AVUI ÉS UNA ACTIVITAT MOLT DIVERTIDA PER TREBALLAR EL TRAÇ.

Alguna vegada heu fet un dibuix amb nocilla? Voleu provar?

Necessiteu:

  • Un plat de color blanc, si pot ser.
  • Un escuradents o un pal de pinxito.
  • Nocilla.

 

Es tracta de fer traços sobre la superfície de nocilla amb l´escuradents o el pal de pinxito, com es veu a les fotos.

Quan feu la base nocilla dexeu-la a la nevera una estona. Com més prima sigui la capa millor quedarà el dibuix. Podeu aplanar-la i fer-la servir tantes vegades com vulgueu.

Si voleu podeu fer els traços que apareixen a l’ arxiu que adjuntem i si no podeu fer el que vulgueu.

Grafismes (1)

Si no teniu nocilla, ho podeu fer en una safata amb farina o sal…

Educació emocional

Ei! Hola famílies ! Com esteu?

Espero que tots estigueu bé.

Us envio molts petonets voladors.

1. La primera proposta per aquesta setmana és escoltar un conte “ T’estimaré sempre petitó” i fer una petita reflexió del conte.

 

És un llibre que ens ensenya que independentment de com siguem, tots som igual d’importants davant els ulls de les persones que ens estimen; tant és que siguem alts, prims, grassos, baixets, tímids, alegres… tots necessitem amor i comprensió.

2. La segona proposta és el joc el mirall: És un joc que es realitza per parelles, un es posa davant de l’altre. Un d’ells és la persona que es mira al mirall i l’altra representa el seu reflex. El que es mira al mirall ha d’anar realitzant gestos i accions i l’altre l’ha d’imitar.