Ens regalem un dibuix?

Segur que aquests dies esteu fent un munt de dibuixos, oi? La primera proposta que tenim per vosaltres és la de regalar-nos un dibuix ben bonic: un dibuix del que fas aquests dies, del que veus per la finestra de casa teva, d’allò que t’agradaria fer si estiguéssim a l’escola, o del que més t’agradi! Si vols hi pots escriure un comentari amb aquestes lletres tan xules que sabeu fer.

Quan el tinguis fet diga-li al pare o a la mare que li faci una foto i l’envii al meu correu electrònic (no cal que hi aparegui el nen o la nena, només el dibuix). Faré un álbum amb tots els dibuixos i el penjaré al bloc perquè el pugueu veure des de casa vostra!

Famílies: és important que abans de començar fer el dibuix dediqueu una estona a pensar què volen dibuixar (ells ja ho saben: PARO, PENSO…, ENDAVANT!). Aquesta part de planificació és tant o més important que el dibuix mateix. Si demanen que alguna cosa no la saben dibuixar, pensem com ho podem fer, ho podem provar en un full en brut o dibuixar-la primer en llapis per esborrar si no ens agrada. Ja em direu què tal us va!