Aquest trimestre hem treballat l’aparell respiratori fent una maqueta, ha estat bé treballar en grup!

Aquest trimestre hem treballat l’aparell respiratori fent una maqueta, ha estat bé treballar en grup!

La tarda de la Castanyada, hem ballat al pati amb la resta de grups, hem menjat castanyes… És una festa ben maca!

Per celebrar la castanyada hem fet galetes a la classe! A més les hem decorat. I estan ben bones!

Hem fet algunes activitats de plàstica que hem penjat al passadís. Aquí les podem veure!


Hem preparat l’espai per plantar a l’hort, posant terra nova i adob. I després hem plantat cebes i alls!

A 5è aquest curs ens encarreguem amb altres classes de l’hort de l’escola. Hem començat fent unes olives!

Aquest dilluns hem anat al Centre de valorització de residus del Maresme, a on arriba la brossa sense separar per poder triar el que sí es pot reciclar o tractar-la de la millor manera possible per al medi ambient. Ja sabem l’important que és reduir la brossa que produim i reciclar-la correctament!

Un parell de coses que hem fet de moment és començar la decoració de la part de davant de les classes, i aprendre com cuidar dos plantetes aromàtiques que han portat unes companyes: romaní i menta!

