El dijous 2 de juny vam anar al Castell de Montjuïc a fer una sessió organitzada per la Guàrdia Urbana sobre seguretat viària i l’adquisició d’uns bons hàbits. Hem après molt sobre les principals normes viàries i hem gaudit molt de les activitats!

El dijous 2 de juny vam anar al Castell de Montjuïc a fer una sessió organitzada per la Guàrdia Urbana sobre seguretat viària i l’adquisició d’uns bons hàbits. Hem après molt sobre les principals normes viàries i hem gaudit molt de les activitats!
