Hem gaudit molt de la sortida a Tàrraco! Hem estat treballant a classe ‘Els romans’ i ara hem pogut veure algunes de les coses de les que hem parlat. Hem visitat la muralla, la zona del Fòrum, el Circ i l’Amfiteatre. Ha estat molt interessant!


Hem gaudit molt de la sortida a Tàrraco! Hem estat treballant a classe ‘Els romans’ i ara hem pogut veure algunes de les coses de les que hem parlat. Hem visitat la muralla, la zona del Fòrum, el Circ i l’Amfiteatre. Ha estat molt interessant!


Avui hem celebrat a l’escola el ‘Dia Internacional de la Dona’. Hem parlat sobre el tema, llegit i treballat sobre la vida d’algunes dones rellevants de la història, i comentat la vida d’algunes dones importants a la vida dels nens i nenes de la classe, dibuixant a més el seu retrat.
Enviem avui especialment un missatge i desig de respecte i pau a tots i totes!

Aquesta tarda tota l’escola ha ballat al pati per celebrar el Carnaval, aquí tenim algunes fotos ben divertides!

Seguim amb la setmana cultural! Hem preparat unes magdalenes que estaven ben bones i fet unes pizzes per esmorzar! Tot divertit i deliciós!


Ja ha començat la Setmana cultural a l’escola!


Els ibers: ceràmica (5è A)_Fotos noves
Els ibers: ceràmica (5è B)_Fotos noves
Aquestes setmanes hem estat treballant l’Edat Antiga i en concret els ibers. Aquí teniu les fotos de les maquetes que hem fet d’un poblat iber!
Avui hem anat al Palau de la Música Catalana a veure l’espectacle músiques del món. Un recorregut vocal per la música de diferents països.
Un quintet de nois ens han mostrat la diversitat de possibilitats expressives, tímbriques i sonores que té la veu humana.
Amb el temps que ens ha sobrat després d’esmorzar hem aprofitat per visitar el barri gòtic.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
Al pati de l’escola tots els companys i companyes hem aportat una “fulla” de l’arbre de nadal. Ha quedat molt maco!

