Avui és últim dia d’un curs estrany, diferent…que els vostres i les vostres filles han superat amb nota! Els hem de felicitar a tots i a totes perquè ens han donat una lliçó! Ara toca descansar i agafar forces pel proper curs!!!
BON ESTIU A TOTHOM!

Avui ens ho hem passat genial mullant-nos i jugant.
Hem fet un circuit de 8 jocs d’aigua diferents, relleus, bombolles gegants, la bomba remullada, carrera de gots en equilibri, passem aigua de cap a cap, circuit d’equilibris, gots-aigua-carrera
Ha estat molt bé i després hem acabat ben remullats, prenent el sol i amb un bon gelat de maduixa….
VISCA L’ESTIU!!!!!!

FOTOS DELS JOCS D’AIGUA FINAL DE CURS
Les colònies han estat fantàstiques, ho hem passat genial i hem gaudit de tots els moments que hem compartit.
No hem parat ni un moment, tir a l’arc, rocòdrom, raiers, minigolf, caiac, BTT, futbol-golf, menjar ,riure i ballar sense parar…
Aquí us deixem un gran recull de fotografies d’aquests dies .

Ahir vam anar a Montjuïc a fer Educació Vial. Va estar molt bé, vam passar un dia molt maco i divertit.

En castellano hemos hecho una pequeña incursión en la literatura española.
Estamos trabajando el texto poético con una poesía clásica de la literatura , LA CANCIÓN DEL PIRATA , de José de Espronceda.
Es un buen trabajo para nuestra memoria y para aprender que es la declamación.
Lo han hecho muy bien , aquí lo podéis ver.
Avui hem anat amb els de 5è B a fer la visita d’anglès per Barcelona. Hem descobert els dracs que hi ha amagats al Born i Gòtic i moltes històries i llegendes.
Avui els de 5è A hem anat al centre de Barcelona a conèixer millor la nostra ciutat de DRACS I LLEGENDES.
Hem recorregut el barri del BORN I GÒTIC, descobrint un munt d’històries.
La sortida ha estat en anglès i ha anat molt bé.
Seguint amb el treball que estem fent sobre Andy Warhol ara ha tocat el tema de la publicitat. Hem creat o imitat el seu estil…ha quedat fantàstic!
