El dia 22 d’abril vàrem celebrar la festa de Sant Jordi. Els alumnes de 5è i 6è van explicar contes als seus companys d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Aquí en teniu algunes fotografies.
Accés al nostre catàleg
Mostra per nivells i destinataris
- Cicle Inicial (7)
- Cicle Mitjà (4)
- Cicle superior (5)
- Famílies (7)
- General (81)
- Infantil (2)
- Professorat (1)
Cerca per temes
Visites
Creative Commons

Aquesta obra està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional de Creative Commons llevat de les imatges de les persones clarament identificables.Meta
Darreres notícies- El Senat dels Estats Units demana a Trump que posi fi a la guerra a l'Iran
- La revetlla de Sant Joan de fa un segle (1926)
- L'Igualada fa història i torna a guanyar una lliga 29 anys després
- Mor un ciclista en un accident amb un cotxe a la N-340, a Pallejà
- L'ONU denuncia que Israel mata nens intencionadament a Gaza
Els nostres vídeos


