P3-B

Com cada curs comencem la RODA DE CONTES a la classe de P3B

La mare de la MARTINA ens va venir a contar el conte  El fumera , que ens va recordar que cal portar-nos molt bé perquè els Reis Mags ens portin regals, ja que sempre hi ha algú que ens està mirant.

La mare de la CARLA ens  va venir a contar el conte  “Los tres cerditos” que ens va agradar molt perquè és un conte que coneixem molt bé.

La família del NIL ens va venir a contar el conte Sant Jordi . La seva mare ems va dir que era el primer conte que va tenir el Nil. Als nens els va agradar veure el drac.

La mare del MARTÍ ens va contar el conte de Sant Jordi,, i tots es van quedar meravellats en veure el drac en  volum, semblava quasi de veritat.

La mare del NATAN ens va contar el conte La marieta i l’hivern, i van veure com els animals,  la marieta i el cargol, també juguen amb la neu durant l’hivern.

La mare i el germà de l’ANAÏS van venir a contar de la ” Frozen” . Tots els nens/es van escoltar bocabadats, ja que tots coneixien aquella història.

La mare de la LEIRE ens ha contar dos contes: En Pinotxo  i  Els tres porquets. En el primer tots els nens/es escolten el que li passa a en Pinotxo quan conta mentides. Després entre tots hem contat el segon conte  perque coneixem aquesta història.

El pare del Gabriel ens va venir a contar el conte “Els tres porquets” amb un teatre de titelles.
La  mare de l’Elisenda ens va contar el conte ” Les set cabretes i el llop”