CICLE INICIAL

DIA MUNDIAL DE LA POESIA

La UNESCO va declarar el 21 de març Dia Mundial de la Poesia. Per això, l’alumnat de 1r s’han sumat a la celebració llegint poesies de diferents autors.

Han aprofitat l’espai tan bonic i màgic que tenim a l’escola: el bosquet! En ell, han gaudit del plaer dels sentits, tot escoltant les poesies que  han llegit  els companys/es i les senyoretes.

Endinsar-se  en l’estil literari de la poesia, els ha fet gaudir llegint com a bons lectors que son. Incentivar un altre gènere per llegir en companyia dels nostres companys/es els ha captivat.

Aquesta activitat també  ha permès crear un moment únic per compartir el plaer d’escoltar i imaginar.

De ben segur que repetiran encantats/es en una altra ocasió!

Aqui teniu l’enllaç per veure les fotos de l’activitat: