CICLE SUPERIOR

CERTAMEN INTERN DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquest curs escolar es celebrarà el XV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta i l’escola Teresa Bergadà participarà en la categoria de Grumets Verds, dirigida a lectors/es d’entre 10 i 12 anys que han de llegir individualment. Només podem participar amb un/a alumne per categoria i portar alguns/es companys/es de reserva per si el/la titular no pogués presentar-se en la data prevista per al quart de final.

Des de l’escola hem volgut encoratjar a tot l’alumnat del cicle a participar, és per aquest motiu que hem fet el nostre certamen a nivell intern per tal de triar, democràticament i amb criteris de valoració consensuats, els/les alumnes que aniran a representar l’Escola Teresa Bergadà  a la ciutat de Lleida el proper mes de març. A més a més, al taller d’estratègies de llengua hem elaborat les  bases del concurs intern, treballant així un format de text instructiu.

Aquests alumnes seran els que ens representaran al certamen. Us desitgem molta sort el proper mes de març.

CLICA LA IMATGE PER VEURE MES FOTOS DEL    CERTAMEN

7 de Març 2019

IV de final al Certamen de Lectura en Veu Alta a Lleida

Avui els nois i noies de cicle superior, que van ser triats per concurs intern a la nostra escola, han anat al certamen de lectura que s’ha celebrat al Caixa Fòrum de Lleida durant tot el matí.

La Berta, el Joan, la Maria i l’Íker amb molta il.usió s’han anat preparant durant la setmana els diferents fragments que per sorteig tocaria llegir-ne. El llibre Un ós anomenat Paddington de Michael Bond era el que corresponia a la seva categoria de Grumets Verds.

La Berta ho ha fet molt bé. No hem passat a la semifinal però ha estat una experiència molt bonica i enriquidora, tant per ella com per als seus/ves companys/es, famílies i mestres.

PER VISUALITZAR LES FOTOS DE L’ORGANITZACIÓ DEL CERTAMEN CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ: