2015-2016

Curs 2015-2016

Semifinals Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

La Maria Shapaghatyan ha tingut una actuació molt destacada a les semifinals del Certament Nacional de Lectura en Veu Alta. L’acte s’ha celebrat al Palau Bofarull de la nostra ciutat i en ell han participat alumnes de diferents comarques properes a la nostra (Alt Camp, Conca de Barberà, Ribera d’Ebre, …).

Malgrat la gran lectura de la Maria no ha estat seleccionada per passar a la gran final que tindrà lloc a Barcelona en els propers dies.

[youtube]https://youtu.be/n548Qx4p_dY[/youtube]

Mostra de Lectura en Veu Alta – Cicle Inicial

Durant el mati del dia 9 de maig ha tingut lloc la primera jornada de la Mostra de Lectura en Veu Alta del Baix Camp. En aquesta han pres part els quatre representats de la nostra escola que va escollit a la fase interna. Si voleu veure la seva actuació premeu damunt del seu nom. ho han fet molt bé!!

A més a més, aquí podreu gaudir de les millors fotografies de la matí.
Mostra de Lectura en Veu Alta 2016

Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

El passat dia 26 d’abril la nostra escola va participar al Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta a la fase dels Quarts de final. L’esdeveniment va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus i tres van ser les nostres representants: la Maria Shapaghatyan (categoria Grumets Vermells), la Garance Corgnet (categoria Grumets Verds) i la Omnia El Yahyaoui (categoria Timoners). Totes van tenir una actuació molt destacada, tant que la Maria Shapaghatyan va ser seleccionada per participar a la següent fase (semifinals) que tindrà lloc al Palau Bofarull de Reus el 18 de maig. Aquí us deixem un recull de fotografies del Certamen. Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta 2016

Dàmaris Gelabert i Jules Verne …

Aquesta preciosa de la Dàmaris Gelabert  cançó ha estat sonant a la megafonia de la nostra escola. Tot un homenatge a la figura de l’escriptor Jules Verne. Vols tornar-la a escoltar? [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PY-7ne3z-N4[/youtube]

Coneixes Jules Verne?

Demostra-ho completant aquest JClic …   jclic

Dia poesia

La Unesco va declarar el dia 21 de març, Dia Mundial de la Poesia, per celebrar-ho, la Institució de les Lletres Catalanes celebra una gran festa de la paraula i les lletres i fomenta tot un seguit d’iniciatives, presencials i/o a través de la xarxa, arreu dels territoris de parla catalana. Es fa la tria d’un autor/a a qui se li encarrega un poema que és traduït a nombroses llengües, mostrant la riquesa mundial de la poesia en un joc de tornaveu poètic de gran extensió territorial (amb celebració d’Alacant a L’Alguer, i de la Franja a Puigcerdà).   Enguany l’autora a la qual se li a encarregat el poema ha estat la tarragonina Olga Xirinacs. Si voleu veure el tríptic amb el poema escrit en diferents llengües premeu aquí.

Voleu riure?

Aquí teniu dos vídeos que han enregistrat els alumnes de 6è. Si voleu riure no dubteu … Acudits i embarbussaments a dojo!!!   [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=azCidNWD-28[/youtube]   [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=E9RlAFcQXiM[/youtube]

Jules Verne

Per anar obrint boca us adjuntem un petit muntatge audiovisual que us aproparà una mica a la figura d’un dels grans escriptors universals.

jules verne

angeleta ferrer

La nostra escola ha estat reconeguda amb el Premi Angeleta Ferrer 2015.  El projecte presentat pel nostre centre duia el títol de la La Biblioteca: el motor de l’escola i en ell es feia una descripció detallada de com la biblioteca ha esdevingut un eix fonamental en el nostre dia a dia. Des d’aquí, volem donar les gràcies a totes aquelles persones que han contribuït a transformar la biblioteca i convertir-la en el que és avui en dia: el motor de l’escola.   Aquí podeu consultar aquesta notícia als diferents mitjans de comunicació local:   Reus digital.   El Punt Avui.   Naciodigital.cat.

Monstres monstruosos!!

Ha estat un trimestre molt intens on els monstres han ocupat l’escola. Amb ells i d’ells hem pogut aprendre moltes coses!! Monstres monstruosos! En aquesta ocasió, la decoració de l’entrada de la Biblioteca ha estat realitzada pels alumnes de Cicle Superior. Després buscar al catàleg de la biblioteca els llibres existents relacionats amb els monstres, cada nen i nena va triar un i el va dibuixar. El resultat, com es pot veure, és espectacular i monstruós. 😈 Podeu trobar més coses monstruoses a l’apartat Exposicions o prement aquí.

Comencem!!

Des d’avui, dia 23 de setembre de 2015, ja està en funcionament la biblioteca. Esperem que continueu gaudint d’aquest durant l’hora del pati.

Enguany les exposicions que hi ha programades són les següents:

1r trimestre: Monstres monstruosos!

2n trimestre: Jules Verne