Curs 2013-2014

X Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

El passat 29 d’abril es van celebrar al Centre de Lectura de Reus els quarts de final del X Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta. Els alumnes que ens han representat en aquesta ocasió després de superar el concurs intern han estat:

Cicle Mitjà: Garance Corgnet

Cicle Superior: Samira Zahaf

Aula d’acollida: Hajar El Mokloufi

Enguany el nivell general dels lectors ha estat elevadíssim. Tot i no superar aquesta fase l’actuació de les nostres companyes va ser molt destacable. Felicitats noies!!

XXXIII Mostra de Teatre Baix Camp

Tal i com es va decidir el passat curs, els alumnes de 5è han estat els encarregats de representar a la nostra escola a la Mostra. Enguany l’obra seleccionada ha estat la Hem inventat el motor d’aigua de Ricard Bonmatí. Una història d’humor amb missatge ecologista que ens fa reflexionar al voltant d’alguns comportaments humans com ara la companyonia, l’engany, la codícia …

Projecte Comènius

L’exposició i treball multicidispliar que es durà a terme durant el 2n trimestre estarà dedidat al Projecte Comènius que des de l’escola s’ha iniciat aquest curs sota el títol “Let’s discover hidden talents“.

Si voleu conèixer més sobre el nostre projecte premeu aquí.

Llop!

Durant aquest 1r trimestre treballarem els contes i històries de llops i coneixerem de més a prop a aquest animal. Per anar obrint boca (no la del llop) us deixo un petit poema de Ricard Bonmatí recitat per la nostra exalumna Desireé Berjillos el curs 2011-2012.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M30-Ox_diBA[/youtube]