2014-2015

Curs 2014-2015

Chaplin arriba a la nostra escola.

Al llarg d’aquest 2014 es commemoren dues efemèrides relacionades amb el Charles Chaplin, per una banda, es compleix el 125è aniversari del seu naixement, i per l’altra, 100 anys de l’aparició cinematogràfica del personatge, d’en Charlot.

Per aquests motius, durant el 1r trimestre d’aquest curs Charles Chaplin serà el gran protagonista.

Programa Ciència en Acció

L’Escola Pompeu Fabra guardonada al programa Ciència en Acció.

(Per Rocio i Aldana 6è)

Els i les alumnes de 6è de l’Escola Pompeu Fabra han rebut la menció d’honor en el programa Ciència en acció a la modalitat “Puesta en Escena”.

El passat 4 d’octubre, els nens i nenes de l’escola de Reus es van desplaçar, gràcies al suport de la Fundació Privada REDDIS i el CRP Baix Camp-Reus, al CosmoCaixa de Barcelona per representar, a la gran final del certament, l’obra de teatre “Hem inventat el motor d’aigua” de l’autor Ricard Bonmatí.

El programa Ciència en acció està adreçat a escoles, instituts i universitats de l’estat espanyol i portuguès i està organitzat, entre altres, pel Consejo Superior de Investigaciones Científicas i l’Instituto de Ciencias Matemáticas.

Enguany les exposicions que hi ha programades són les següents:

1r trimestre: Charles Chaplin: 125è aniversari

2n trimestre: The modernism (Projecte Comenius).