Primer

Hola nens i nenes de 1r.Comença un nou curs i com sempre farem moltes activitats musicals.

Comencem amb una cançó tradicional de Filipinas amb la que practicarem de marcar la pulsació.

LA LA LERU

El metrònom és un aparell que utilitzen els músics per marcar la pulsació.Escolta i marca el cor de la música a diferents tempos amb ell.

METRÒNOM

Marca la pulsació amb la cançó QUINZE SÓN QUINZE

Experimenta amb una música alegre i una música tranquil·la com es comporta el nostre cor.El cor de la música és molt semblant!

MÚSICA QUE ENS FA BALLAR I SALTAR

MÚSICA PER RELAXAR-NOS I TORNAR A LA CALMA

La música de vegades camina de dos en dos temps,escolta la cançó del compàs de dos de la Damaris Gelabert:

I ara toca cantar i ballar amb la cançó Els quatre llauradors.

Fixa’t com ballen els nens d’una altra escola:

De vegades la música camina de tres en tres.Escolta la cançó del compàs de tres de la Damaris Gelabert

Ara pareu les oïdes perquè farem una Audició : El vals del gat de Leroy Anderson .

Leroy Anderson  composava música per a orquestra però amb trets del pop que la feien molt divertida.Escolta el Vals del Gat.

Ara ens ho passarem bé cantant la cançó UNA MOSCA VOLAVA PER LA LLUM.Ho heu de fer amb totes les vocals,només amb la A,només amb la E………….i també amb onomatopeies.És molt divertit!

UNA MOSCA VOLAVA PER LA LLUM

Una altra cançó divertida YUPI YÀ

A la tardor ens agrada cantar cançonetes pròpies d’aquesta estació.Aprenem a cantar TORREM CASTANYES.

LA BRUJITA TAPITA

SOC UN CUINER I LA XOCOLATA

I us deixo també un joc de memory d’instruments:

JOC DE MEMORY

.A ballaaaar!

També us aniré deixant cançonetes i jocs per aprendre les notes de l’escala:

Repassem els sons aguts i greus amb la cançó del senyor agut i greu i amb in  video de sons:

Us deixo  un conte que es diu els musics de Bremen. La seva història gira entorn a la música i segur que us agradarà.

EL CUCUT BROMISTA

I aquí la versió amb percussions corporals

Us deixo un enllaç per començar a aprendre a dibuixar la clau de sol:

DIBUIXA LA CLAU DE

Els instruments de percussió

JOCS AMB ELS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ

Apren de memòria les notes de l’escala pujant i baixant.Aquest vídeo també et pot ajudar:

Amb aquest enllaç podreu practicar creant les vostres pròpies melodies amb les notes de l’escala:

CREA MELODIES

LECTURA DE RITMES 1

LECTURA DE RITME2

I un ball per moure l’esquelet:

Animeu-vos!

Aquí teniu la cançó dels esquelets que tant us agrada!

SOC UN MICO

POUPURRÍ DE CANTAJOCS:Tallarín,Cocodrilo,Wincy araña, Una viborita:

WE WISH YOU A MERRY CHRISTMAS

THE ROCK AGE