Ultimate 2011-12

Una de les novetats pel proper curs és l’Ultimate. Els alumnes de Cicle Superior ho van conèixer a partir de les classes d’Educació Física i van mostrar interès en practicar-ho de forma habitual. Per aquest motiu, intentarem crear un equip a l’escola. És farà els dimarts de 14:00 a 15:00 hores al pati de l’escola i en Santi serà l’entrenador. Es busquen nens i nenes de 4t, 5è i 6è. Us animeu?
L’ultimate, ultimate Frisbee, o plat a gol, és un esport d’equip competitiu que es juga amb un disc volador Frisbee. L’objectiu del joc és aconseguir punts passant el disc al final de la zona oposada, de manera semblant al futbol americà. Els jugadors no poden córrer mentre tenen el disc. L’ultimate es caracteritza pel seu esperit del joc, amb els principis de joc net, esportivitat i goig de jugar.
Encara que originalment s’anomenava “ultimate Frisbee”, actualment el joc s’anomena “ultimate” perquè “Frisbee” és el nom comercial dels discs fabricats per Wham-O.

Aquest article ha estat publicat en Curses d'Orientació, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.