Escacs 2011-12

Ensenyarem als alumnes les regles bàsiques d’aquest joc, un dels més antics de la humanitat i que més desenvolupa aspectes cognitius dels alumnes. Per a nens i nenes de P5 a 4t. Els dimecres de 14:00 a 15:00 hores a l’escola.
Es continuarà participant als Jocs Esportius Escolars de Catalunya, on a nivell comarcal els darrers anys tant a nivell d’equip com individual s’han assolit uns resultats magnífics i diferents campionats.

El monitoratge anirà a càrrec del Club d’Escacs de Caldes de Malavella, i serà diferent al dels últims cursos.

Aquest article ha estat publicat en Escacs. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.