Tennis 2011-12

L’activitat del Tennis ha estat la de més èxit i demanda del curs 2010-11. Pel proper curs es mantindrà la utilització de la pista de Tennis del Vichy Català i el monitoratge de Catalunya Tennis Resort de Santa Coloma de Farners. Es mantindrà la ratio de 8-10 alumnes per entrenador i s’agruparà als alumnes per edat i nivell.

Donat que segur hi haurà alumnes que continuaran l’activitat ja feta el curs que s’ha acabat, i que això implicarà una millora de nivell, s’intentarà començar a participar en trobades i en els Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Els alumnes de P5, 1r i 2n ho podran fer els dilluns de 17:00 a 18:15 hores. Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è realitzaran l’activitat els dimecres en el mateix horari.