Arriba l’hora de la BTT

L’any passat vam participar al circuit IX Gran Premi BTT de La Selva amb gran èxit de participants que s’ho van passar d’allò més bé. Enguany l’organització de la prova no el tirarà endavant, i els Jocs Esportius Escolars de Catalunya en la modalitat de Bicicleta Tot Terreny passen a ser organitzats pel Consell Comarcal Esportiu del Gironès mitjançant l’Open BTT-BMW. Constarà de quatre proves, el quatre diumenges de febrer.

Això implica dos canvis importants. El primer és que les proves seran més lluny, doncs no es fan a la nostra comarca. El segon és que la inscripció no serà gratuïta, i costarà 20 € per nen/a les 4 proves.

Des del PCEE subvencionarem als participants en el circuit amb el 70 % del cost de la inscripció. Per tant, s’haurà de fer una inscripció de 6 € que serà vàlida per a les quatre curses. Al final de cada cursa hi haurà esmorzar i obsequis per a cada participant, a part dels trofeus que pugui aconseguir segons classificació. Com hem fet amb el Cros, també organitzarem una classificació i campionat propis només pels alumnes de l’escola, per tal de que tots els que s’animin tinguin premi.

El desplaçament fins les curses l’han de fer amb els pares, i tots i totes han de portar la seva pròpia Bicicleta de Muntanya i casc.

Per tal d’inscriure als/les nens/es cal lliurar a l’escola ABANS DEL DIVENDRES 28 DE GENER el formulari d’inscripció que se us farà arribar en breu.

Aquest article ha estat publicat en Campionat de BTT de La Benaula. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.