Guanya La Benaula

51 corredors i corredores va reunir l’equip de La Benaula a les curses de categoria prebenjamí, benjamí, i aleví, tant en masculí com en femení. Si hi afegim la dotzena de corredors i corredores que van participar a la cursa dels “Caganius” es va superar la seixantena de participants. Tot un èxit per l’escola que a part de ser el rècord més alt al que s’ha arribat mai, es va traduir en un munt de familiars i mestres amunt i avall darrera d’una taca taronja i blava que no parava quieta. Cal dir que la xocolatada de després, tampoc va estar malament, i va ajudar a recuperar forces i fer passar el fred. I de pas, es van recollir cinc medalles i un podi més a les categories prebenjami femení i masculí, i es va fregar sumar alguna altre a la categoria aleví masculí.

La temporada de cros d’aquest curs es tancarà amb la participació de l’equip de l’escola a la prova de Vidreres el proper dia 5 de febrer.

Aquest article ha estat publicat en Campionat de Cros de La Benaula. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Guanya La Benaula

1. jsantia6 diu:

Moltes gràcies a tots els papes, mames i resta d’acompanyants que heu fet possible un matí tan genial pels vostres fills i filles. I moltes felicitats a tots els nens i nenes que heu participat, que ho heu fet molt i molt bé!!!