II Trobada Comarcal del PCEE

Els alumnes de tercer, quart i cinquè participarem el proper Divendres 28 de Gener de 9:00 a 13:00 hores a la II Trobada comarcal d’escoles del Pla Català de l’Esport. Es realitzarà a les instal·lacions del Mas Solà Resort de Santa Coloma de Farners. Els alumnes coneixeran i practicaran diferents modalitats esportives compartint les activitats amb d’altres nens i nenes d’escoles de primària de La Selva.
Donat que és una activitat subvencionada pel Pla Català de l’Esport, és gratuïta. El cost del bus (216 €) també ho pagarem amb els diners del PCEE, per tant els alumnes participants no hauran de pagar res. La data límit per lliurar l’autorització serà el divendres 21 de Gener.

A la sortida cal portar:
Calçat i roba esportiva
Esmorzar i una ampolla d’aigua petita

Fotos de la trobada de l’any passat: