26 corredors, dues medalles i el primer podi

26 valents i valentes van anar el diumenge dia 5 de desembre fins a Riudellots de la Selva per a disputar el cros de la vila veïna. Tot i la fred i l’amenaça de pluja, res va evitar que s’arribés al rècord de participants en un cros de la present temporada. Molt bona senyal de cara a la pròxima cita en que participarà l’equip de La Benaula, el cros de Caldes de Malavella el proper 19 de desembre on us esperem a tots i totes per superar la xifra de participants de la darrera vegada. Per cert, després de dos quarts llocs, la Marta Lopez de primer va aconseguir pujar al podi com a tercera. És la primera copa d’aquest any per a l’equip de l’escola.

Per cert, dimecres dia 8 es va disputar el Cros de Malgrat, i la Marta va repetir podi doncs va tornar a arribar en tercera posició. Moltes felicitats!!

Classificació Cros de Riudellots

Classificació Campionat de Cros de La Benaula