L’esport a La Benaula, en bona salut.

img_1510Veient els resultats d’un petit estudi realitzat amb els alumnes de primària de l’escola La Benaula sobre els seus hàbits en la pràctica d’activitats físiques i esportives fora de l’horari escolar, podem dir que estem molt per sobre de la mitjana estatal. El 74’34 % dels alumnes de La Benaula fan esport en horari extraescolar, per un 61’20 % de mitjana a l’estat. Tot i així, en algun grup classe, encara estem per sota. El Pla Català de l’Esport a l’Escola s’està mostrant clau en assolir aquest objectiu, doncs un 70’15 % dels alumnes estan fent esport des de l’escola, per un 29’85 % que el practica amb d’altres entitats externes al centre escolar. L’esport amb més èxit dins els alumnes de La Benaula és el tennis (31 practicants). Per sexes, el tennis és el més triat pels nens (20), i els balls i danses (12) per les nenes. El 29’09 % de les nenes de l’escola fan més d’una activitat esportiva de forma regular, mentre que el percentatge es redueix fins el 24’05 % en el cas dels nens.

A aquesta notícia podreu consultar les dades i veure que diuen els experts sobre la importància de fer esport a aquestes edats, sobretot per lluitar contra el que alerten és un autèntic perill: el sedentarisme i l’obesitat, que creixen cada cop més a la nostra societat.

Resta de la noticia

La pràctica esportiva en edat escolar i la prevenció de l’obesitat.