A Salt, 20 corredors, 5 medalles i bon ambient

Tercera prova del Circuit Gironí de Cros en que participem amb l’equip de l’escola. En aquesta ocasió vam anar fins a Salt (Gironès) i vam gaudir d’un bon matí al Pla del Socs, a tocar del riu Ter. Novament vam tenir presència a totes les curses masculines i femenines de Prebenjamí, Benjamí i Aleví. Pel que fa als resultats, una bona collita de medalles, doncs a la categoria Prebenjamí els nostres atletes van guanyar tres en masculí i dues en femení.

Classificacions del Cros de Salt

Classificació Circuit de Cros de La Benaula

Aquest article ha estat publicat en Campionat de Cros de La Benaula. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.