Ja tenim Dinamitzadors a l’Escola

marinaPer fi tenim alumnes de Cicle Superior a l’Escola, i això ens permet estrenar la figurpabloa dels DINAMITZADORS del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Els dos primers dinamitzadors de La Benaula seran la Marina Ruiz i en Pablo Lopez, alumnes de cinquè. Ajudaran a en Santi amb les tasques d’organització de les activitats del PCEE i seran els intermediaris entre els alumnes i l’escola a l’hora de proposar i decidir les diferents modalitats esportives que es practicaran i les diferents activitats on es participarà.

Aquest article ha estat publicat en Campionat de BTT de La Benaula, Campionat de Cros de La Benaula, Escacs, General, Natació, Ritme, Ball i Moviment. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.