Catalunya escalfa motors per a l’europeu de Korfbal

El combinat català absolut de corfbol, que competirà a l’europeu entre el 22 i el 31 d’octubre, farà la seva presentació oficial aquest cap de setmana amb diversos partits amistosos i activitats paral·leles. El rival serà el Top/Wereldtickets.nl-Sassenheim holandès, un dels equips més importants de la prestigiosa Korfballeague. De fet, compta en les seves files amb Wim Scholtmeijer, escollit millor jugador mundial del 2003. La cita arrenca demà al pavelló de Sant Feliu de Guíxols, i diumenge es trasllada a Palamós. La cita també pretén fomentar el corfbol a la demarcació de Girona.

A partir de les 16:00 hores al Pavelló de Sant Feliu de Guíxols hi haurà un Clínic per a jugadors/es de Primària en que podran participar els nostres alumnes. A partir de les 18:00 hores, el partit internacional, amb l’entrada gratuïta per a tots els acompanyants.