Barrufahola!! ja hem començat el
curs 2011/2012, i ja tenim el nom de la classe: La decisió ha estat votada per
majoria. SSSÍÍÍÍÍÍ!!!!! SOM ELS BARRUFETS I LES BARRUFETES DE
2n. Com ha comentat un nen de la classe quan li he preguntat el perquè de la
elecció: -Tornen a estar de moda, doncs han fet una pel·lícula i també hi ha
cromos- Bona resposta.
Venim carregats d’il·lusió i de moltes ganes de barrufatreballar,……i de barrufacompartir moltes coses amb tots i totes des d’aquest barrufabloc.

Així doncs, barrufacomencem!!!!!!


