Arxiu diari: 26 octubre 2011

A la classe treballem l’educació emocional!!

[vimeo]http://vimeo.com/11243365[/vimeo] Us volia fer arribar aquest power que m’ha arribat ja que a vegades costa fer entendre el missatge que volem transmetre des de l’educació emocional que treballem moltes mestres. Per això he trobat ideal poder compartir amb vosaltres aquest power … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari